Concept Art: Insight into the Reality – лекция на Еди Бенун, арт директор на Юбисофт София
Кариерният център към Националната художествена академия и Юбисофт София ви канят на среща с Еди Бенун – арт директор на Юбисофт, който ще изнесе лекция на тема “Concept Art: Insight into the Reality“
10.10.2019 (четвъртък), 12:00 часа
НХА, бул. „Цариградско шосе“ № 73
ателие 30
Еди Бенун е Арт директор и концепт артист с повече от 15 години опит в гейм индустрията като през последните 12 години е част от Юбисофт София. По образование Еди е магистър по Анимационна режисура от НАТФИЗ „Кръстю Сарафов“. Следвайки своя път на развитие в областта на класическото изкуство и рисуване, в началото на своята кариера е работил като аниматор и текстурист по разнообразни малки проекти. През първите си години като част от екипа на Юбисофт, Еди е участвал в създаването на игри като CSI, Tom Clancy's Hawx 2, Rayman Raving Rabbids, и Prince of Persia Trilogy HD. От 2009 година, след като студиото натрупва значителен опит и експертиза в разработката на различни жанрове игри и цялото разнообразие от игрови платформи, Еди има възможност да работи като концепт артист за Assassin’s Creed Liberation и Assassin’s Creed Black Flag. Първият голям проект, в който влиза в ролята на Арт директор, е Assassin’s Creed Rogue. Успехът на играта е предпоставка за последвалата му работа по Assassin's Creed Origins като арт директор по мандата на софийското студио, както и за създаването на митологичното DLC на същата игра The Curse of the Pharaohs.
Студиото на Юбисофт в София отваря врати през 2006 г. и много скоро се превръща в едно от студията за разработка на игри от големи световни поредици. През годините създава богато портфолио от игри - започвайки от такива за масова аудитория до ААА екшън приключенски заглавия, като покрива почти пълната гама от съществуващите игрови платформи и технологии. Студиото влага и развива своята експертиза и креативност в поредици като Tom Clancy’s®, Prince of Persia®, Assassin’s Creed® и др.
За повече от седем години Юбисофт София е основен играч в разработката на Assassin’s Creed поредицата. Оглавява създаването на Assassin’s Creed Liberation и Assassin’s Creed Rogue и има значителна роля в разработката на Assassin’s Creed Black Flag и Assassin’s Creed Origins. За 13 години и повече от 18 издадени игри, нараствайки екипите си почти 7 пъти до над 230 човека, в момента Юбисофт София продължава да работи върху няколко от най-големите игри на Юбисофт, сред които Beyond Good and Evil 2. Най-скорошните постижения на екипите в студиото са създаването на митологичното продължение на Assassin’s Creed Origins – The Curse of the Pharaohs, Assassin’s Creed Rogue Remastered и Tom Clancy’s The Division 2, високо оценени както от играчите, така и от медиите.